בלוג הרשות המקומית קרית ביאליק- מי אנחנו?

ילדי כיתות ד' בבית ספר "הבונים" בקרית ביאליק, בניצוחה של המורה, הגב' מרים שוורצמן ורכזת המחשבים גב' סיגלית חלואני, ראיינו, כתבו וצילמו את מנהלי המדורים השונים בעיריית קריית ביאליק.
בבלוג זה מוגשים לכם תוצריהם. עליכם לקרוא את הראיונות ולענות על השאלות שבחידון.
בהצלחה!!

יום חמישי, 5 ביוני 2008

מחלקת הכספים

ראיון עם עובדת במחלקת הכספים:אילנה בריסקמן, מנהלת חשבונות
ערך את הראיון: אלכס טיכוננקוב
1. אני בתפקיד ארבע שנים.
2. תפקידי הוא תשלום לספקים עבור אחזקת משק עירוני ( אחזקת דרכים, נקיון, אחזקת קווי מים ובנייה ).
3. אני אחראית על מחלקה שמטפלת בבדיקת חשבונות לתשלום.
4. אני נהנת במיוחד מהתקשורת עם האנשים שאני עובדת איתם.
5. אני הצלחתי לשנות את האווירה במחלקה, הסברתי לאנשים איך צריך לעבוד, עזרתי להם ללמוד, ולימדתי אותם.
6. הייתי רוצה וגם התחלתי לקדם את התוכנות שלנו וגם לפתח תוכנות חדשות שיעזרו לנו בעבודתינו.
המחלקה למיסים וגבייה באגף הכספים עומדת לשירות התושבים בכל הנושאים הקשורים להסדרת תשלומים ומתן אישורים בתחומים הבאים
מסי ארנונה, צריכת מים, אגרות ביוב, אגרת תיעול.
היטלי סלילת רחובות ,כביש ומדרכה, היטלי השבחה ואגרות בנייה.
שכר לימוד לגני קדם-חובה, אגרת שירותים נוספים (מגן חובה ועד כתה י"ב), צהרוני.
תשלומים לחוגים המתקיימים במוסדות העירייה לסוגיהם, לילדים, נוער ומבוגרים בתחומי התרבות והנוער, הספורט והעשרה לגמלאים.
אישורים להחלפת מחזיקים (שכירות), (החלפת בעלים), רכישה (תעודות טאבו לרשם מקרקעין ואישורים למס שבח).

אין תגובות: