בלוג הרשות המקומית קרית ביאליק- מי אנחנו?

ילדי כיתות ד' בבית ספר "הבונים" בקרית ביאליק, בניצוחה של המורה, הגב' מרים שוורצמן ורכזת המחשבים גב' סיגלית חלואני, ראיינו, כתבו וצילמו את מנהלי המדורים השונים בעיריית קריית ביאליק.
בבלוג זה מוגשים לכם תוצריהם. עליכם לקרוא את הראיונות ולענות על השאלות שבחידון.
בהצלחה!!

יום חמישי, 5 ביוני 2008

מחלקת ביטחון

המרואיין-דני כרם
המראיינים-יקיר מזרחי וסער קפון תלמידי כיתה ד' ביה"ס הבונים

- על מה אתה אחראי בגדר תפקידך ?
אני אחראי על תחום הביטחון של העירייה
-ביטחון מוסדות חינוך
-ביטחון אישי – העובדים
ביטחון רכוש + העירייה
אירועי העירייה – יום העצמאות , מצעדים .
פאן החירום , תפקידי להכין את העיר לזמן חירום למלחמה.

פינוי סעד חללים משק לשעת חרום
ציוד לעזרה ראשונה וארונות .
ועד לעוקבי מים שמיכות מיטות ומזרונים לאנשים שנשארו ללא קורת גג .
מרכזי פינוי צוותי פינוי .
מנהל תחום ביטחון וחרום .
מקושר – לצבא ולמשטרה אם יש התראה או בעיה זה מגיע ישירות אליי, יש לי ביפר המקושר לצבא ולמשטרה .

- כמה שנים אתה בתפקיד ?
17 שנה בעירייה משמש כקצין ביטחון
28 שנים עסקתי במשטרה בתפקיד ביטחון .
סה"כ 45 שנה בתפקיד ביטחון !!!

- מה היו ההצלחות בתפקיד ההישגים ?
ההישג הכי גדול שהילדים הולכים ובאים בשלום מביה"ס.
אירועי העירייה ב-17 שנה האחרונים- הכל תקין .
- מה התוכניות להמשך ?
ברצוני להמשיך להחזיק את העיר ללא אירועים חריגים עד שאפרוש .

- יש עוד משהו שאתה יכול לומר לי ?
בתקופה האחרונה הותקנו בכל מתקני העירייה מצלמות , מערכות אזעקה , כריזה .
את העבודה אני לא עושה לבד יש לי צוות שפועל איתי :
מתחזקי מקלטים , מפקחי שמירה , רכזת פסח מלח-כוכי .
כולנו עושים עבודת צוות הנהלת העירייה וראש העיר תורמים כולם להצלחת העניין .


תודה לך על שיתוף הפעולה .

אין תגובות: