בלוג הרשות המקומית קרית ביאליק- מי אנחנו?

ילדי כיתות ד' בבית ספר "הבונים" בקרית ביאליק, בניצוחה של המורה, הגב' מרים שוורצמן ורכזת המחשבים גב' סיגלית חלואני, ראיינו, כתבו וצילמו את מנהלי המדורים השונים בעיריית קריית ביאליק.
בבלוג זה מוגשים לכם תוצריהם. עליכם לקרוא את הראיונות ולענות על השאלות שבחידון.
בהצלחה!!

יום חמישי, 5 ביוני 2008

דובר העירייה

המרואיין-שמחה בר
המראיינים-יקיר מזרחי וסער קפון תלמידי כיתה ד' ביה"ס הבונים

- על מה אתה אחראי בגדר תפקידך ?
אני אחראי על נושא התקשורת , עיתונות וכל מה שקשור בפרסום העירייה , העברת המידע לתושבים .
בנוגע ההחלטות של ראש העיר ומועצת העיר אני מעביר לתושבים את הדברים החשובים , מסקר את האירועים הקשורים לעירייה ולתושביה .
מוציא כתבות לעיתונים
לדוגמא : כשביה"ס הבונים זכה מקום ראשון בפינת החי הייתי עם ראש העיר ועמי ראובן .
סקרתי את האירוע וכתבתי כתבה שפורסמה בעיתון .

- כמה שנים אתה בתפקידך ?
אני נימצא כבר שנה שנייה כדובר העירייה .
לפני כן , הייתי חבר במועצת העיר .

- מה ההצלחות בתפקידך - ההישגים ?
בשלוש שנים האחרונים לא היה דובר עירייה , אז מטבע הדברים כשהתחלתי לכהן כדובר הדברים התנהלו אחרת .
זה הוריד מהמעמסה על ראש הכיר וחברי מועצות העיר השונות .
אז לכן אפשר לומר שזאת הצלחה שנכנסתי לתפקיד שלא היה מאייש הרבה זמן ולקחתי ועדיין לוקח חלק חשוב בעירייה .

- מה עוד אתה יכול לספר לי על תפקידך ?
אני נמצא בצמית שמקשרת בין העירייה לתושבים ומה שקשור ישירות לראש העירייה .
מבחינת התושבים אני משמש כמגשר ומקשר בין התושבים למחלקות השונות בעירייה .
תפקידי מאוד מעניין אני מקבל את כל הנתונים מכל המחלקות .
כל המחלקות פתוחות לפני ואני ניגש לכל המחלקות וקל לי יותר לשמש כמתווך ולעזור לתושבים .

תודה לך על שיתוף הפעולה J

אין תגובות: