בלוג הרשות המקומית קרית ביאליק- מי אנחנו?

ילדי כיתות ד' בבית ספר "הבונים" בקרית ביאליק, בניצוחה של המורה, הגב' מרים שוורצמן ורכזת המחשבים גב' סיגלית חלואני, ראיינו, כתבו וצילמו את מנהלי המדורים השונים בעיריית קריית ביאליק.
בבלוג זה מוגשים לכם תוצריהם. עליכם לקרוא את הראיונות ולענות על השאלות שבחידון.
בהצלחה!!

יום חמישי, 5 ביוני 2008

מחלקת תחבורה ובטיחות

המרואיין:אלי דוקורסקי סגן ראש העיר
המראיינים: שחר תהילים יובל יהב רחל אבשלומוב
1)מהם התפקידים שלך?
אני מכהן כסגן ראש העיר (ללא שכר) הממונה על משרד מהנדס העיר. כמוכן אני עומד בראש ועדת תחבורה ובטיחות בדרכים. אני משמש מטעם העירייה כחבר מועצת איגוד ערים לכיבוי אש חיפה וכממלא מקום יושב ראש מועצת המנהלים של מפעל הקומפוסט למחזור אשפה.
2) על מה אתה אחראי?
אני אחראי למשרד מהנדס העיר העוסק בפיתוח הקריה, בתשתיות כבישים, מדרכות, תאורה, מים, ביוב וניקוז. כיו"ר ועדת תחבורה ובטיחות בדרכים אני אחראי לביצוע הסדרי תחבורה, הצבת תמרורים, תחנות אוטובוס, מאבק בתאונות דרכים ופעולות הסברה והדרכה להגברת המודעות לבטיחות בדרכים.
3) כמה זמן אתה בתפקיד?
אני מכהן כסגן ראש העיר משנת 2004. כיו"ר ועדת תחבורה ובטיחות בדרכים אני מכהן משנת 1989, קדנציה שנייה.

4) ממה אתה נהנה במיוחד?
בתפקידי אני נהנה במיוחד מהיכולת לקדם רעיונות ויוזמות,לסייע בפתרון בעיות של אזרחים ולהשפיע על איכות החיים בעירנו.
5) מה הצלחת לשנות במהלך התפקיד?
בניית מגרש מיני פיץ' למשחקי כדור בשכונת אפק. השגת תקציב בסך 120 אלף שקלים ממשרד הביטחון לשיפוץ האנדרטה לחללי צה"ל. ביצוע תוכנית לשדרוג ושיפוץ בריכת השחייה באפק בעלות 1.5 מיליון שקלים. גיוס מיליוני שקלים להסדרי בטיחות ותחבורה חדשים בקריה. הכנת תוכניות להנגשת בתי הספר בעיר עבור תלמידים עם מוגבלות ו / או הורים עם מוגבלות. הכנת תוכנית מפורטת להנגשת הספרייה העירונית. הקמת מעבדות מחשבים חדשות בכל בתי הספר היסודיים בקריה. מניעת סגירת פנימיות היום והכייפת בבתי הספר היסודיים ובחטיבות הביניים.
6) מהן התוכניות להמשך?
בכוונתי להתמודד על ראשות העיר בבחירות הקרובות שיערכו בחודש נובמבר ולפעול לשיפור סביבת הלמידה בבתי הספר וגני הילדים, שיפור דרמטי של רמת הניקיון וטיפוח חזות העיר, פיתוח הקריה ובינוי שכונות חדשות בשטחים ממזרח לנחל גדורה, פיתול יזמויות מחוללות צמיחה. אפעל להחזיר לקריית ביאליק את מעמדה כעיר המובילה בקריות

אין תגובות: